2012. április 18., szerda

Az út kezdete...


Mint a legtöbb nő, én is szeretem, ha ápolt, rendezett, illatos és szép vagyok. Kamaszkoromtól kezdve két évtizeden keresztül lelkes fogyasztója voltam a szépségIPAR legjobbnak, leghatásosabbnak hirdetett termékhadának.
Gyakorlatilag minden testrészemre volt egy flakon a fürdőmben és bizony előszeretettel használtam is őket. Persze a hajam ugyanúgy száraz maradt vagy épp könnyen zsírosodott, a bőröm folyton viszketett fürdés után, amit két tenyérnyi testápolóval próbáltam csillapítani és fél órán át vakaróztam. Kipróbáltam és megvettem a legjobbnak vélt, borson áron kapható csodaszép tégelyben, harsányan illatozó szuperkémeket is, de a nap végén mégis mindig ugyanaz a nő nézett vissza a tükörből:)
Aztán Édesanya lettem -hasonlóan sorstársaimhoz- próbáltam a legjobb, legkímélőbb fürdetőket, samponokat, miegyebeket beszerezni a csemetének, de így utólag visszatekintve korántsem sikerült teljesítenem a „küldetést”.
A természetes kozmetikumok világával „véletlenül” találkoztam (véletlenek pedig nincsenek) édesapám kapcsán, aki 15 éve küzd a pikkelysömörrel. Nézelődtem az interneten és rábukkantam egy natúr szappanokat értékesítő webáruházra, aztán elindult a lavina:) Aki ismer, az tudja, hogy mára már szenvedéllyé nőtte ki magát a kotyvasztás és igazán komolyan veszem ezt az utat!:) Furán hangzik, de olyan, mintha magamra találtam volna a keverőpálca és üst mellett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése