2015. április 29., szerda

Teszt 2.





S ahogy ígértem most jöjjön a rózsavizes bejegyzésem.
Nos, ezzel a termékteszttel  igazán könnyű dolgom volt, hisz az egyik kedvencem, minden nap használom, sokszor bizonyított.
Kezdjük először az illattal....a rózsaolaj és a rózsavíz iránti szeretetem bizonyára kislánykoromból fakad, amikor anyu barátnői mindig rózsaolajat hoztak Bulgáriából szuvenírként. Már akkor is szerettem az illatos kencéket, így természetesen mindig loptam 1-1 cseppet a kis kézzel festett és fából készült fa tartóból :)
Ennek a rózsavíznek hamisítatlan és valódi rózsa illata van, rögtön egy nyári rózsakertbe repít minket :)
Nagyon megnyugtató érzés, hogy természetes, organikus (bio) termék, az összetevők 100%-a organikus mezőgazdaságból származik
S most pár szó a hatásáról....minden bőrtípusra ajánlott, tonizáló hatású, mivel segít a bőr megfelelő pH szintjének fenntartásában. (ezért én önmagában használom "tonikként" naponta 2x arctisztítás után), ránctalanító-öregedésgátló hatású (ezért a krémeim javarészt rózsavíz alapúak), bőrnyugtató hatású (ezért érzékeny bőrűek is nyugodtan használhatják), frissítő hatású (ezért látványosan és azonnal üde lesz tőle az arcbőr) és természetesen imádnivaló ez az intenzív rózsaszirom illat, ezért lelkünkre is jótékonyan hat :)
Felhasználása: használhatjuk tonikként : arctisztítást követően rózsavizes vattakoronggal töröljük át az arcunkat
használhatjuk por alapú arcpakolásokhoz-maszkokhoz : én a kedvenc agyagos pakolásomat mindig rózsavízzel keverem el
kétfázisú szemfesték lemosóként (mandulaolajjal keverve pl.)
Fürdővízhez öntve testet-lelket fiatalító :)
Összességében remek ár-érték arányú termék. Próbáljátok ki! :)


Saját készítésű arcpermet rózsavízzel

Rózsavíz alapú arckrém



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése